Pierwsza wersja „Gry o pracę” została opracowana i przetestowana przez zespół Stowarzyszenia Czas Przestrzeń Tożsamość w latach 2017-2018 w inkubatorze innowacji społecznych „Inkubator bez ścian”, prowadzonym przez Fundację Merkury i Wspólnotę Roboczą Związków Organizacji Socjalnych WRZOS w toku projektu „Punkty Inkubacji Innowacji”. Był on współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Cztery lata później, w 2022 roku, w związku z realizacją projektu Katalizator Innowacji Społecznych, „Gra o pracę” została zmodyfikowana w ramach procesu upowszechniania i skalowania tej innowacji prowadzonego przez Fundację Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych.
Opracowanie merytoryczne: Leszek Bocheński, trener pracy
Grafika: Katarzyna Belczyk
Pracuje w Fundacji inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych w zespole „Katalizatora innowacji społecznych”. Zajmuj się upowszechnianiem i skalowaniem wybranych innowacji społecznych.